top of page

częste pytania

Jak szybko otrzymam bilety po zakupie?



Wiadomość z biletami powinna do Ciebie dotrzeć w ciągu maksymalnie kilku minut od czasu opłacenia zamówienia. W przypadku dużej ilości transakcji w serwisie, czas ten może się nieco wydłużyć.

Dokonałem zakupu, lecz nie dostałem żadnej wiadomości.



Czasem z różnych przyczyn maile z biletami mogą trafić do spamu lub mogą nie dojść wcale. Sprawdź proszę foldery SPAM, powiadomienia, oferty itp. na swojej skrzynce odbiorczej. Jeśli nic tam nie ma, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy zawierając tam swoje dane oraz jeśli posiadasz dane transakcji Przelewy24 P24-A1B-C2D-E3F. Postaraj się również użyć tego samego maila, z którego dokonałeś zakupu.

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?



Od czasu wybrania miejsc do opłacenia masz 15 minut. Po tym czasie istnieje szansa, że Twoje zamówienie zostanie anulowane.

Środki zostały pobrane z mojego konta, mimo to otrzymałem powiadomienie o błędzie w realizacji.



Skontaktuj się z nami, postaramy się wyjaśnić sytuację.

Podczas zakupu wyszedłem ze strony płatności



Jeśli cofniesz się z ekranu płatności lub go zamkniesz, nie powracaj do niego samodzielnie ani nie wysyłaj środków ręcznie. Odczekaj 15-20 minut na udostępnienie zablokowanych miejsc i przystąp do procesu zakupu ponownie.

Posiadam bilet na mailu, czy muszę go drukować?



Nie musisz drukować swojego biletu. Ważne byś miał go przy sobie w dniu wydarzenia — np. na telefonie komórkowym. Starajmy się szanować naturę.

Chciałbym dokonać zakupu grupowego, jak mogę to zrobić?



Zapraszamy na na naszą stronę zakupy grupowe. Znajdziesz tam wszystkie informacje.

Czy mogę zabrać na wydarzenie osobę niepełnoletnią?



Rodzic lub opiekun ponosi pełną odpowiedzialność za zabranie osoby niepełnoletniej. Każdy uczestnik wydarzenia (bez względu na wiek) musi posiadać indywidualny bilet wstępu.

Chcę zabrać na wydarzenie dziecko. Czy muszę kupować dla niego bilet?



Każdy uczestnik wydarzenia musi posiadać indywidualny bilet wstępu bez względu na to czy siedzi na kolanach rodzica czy opiekuna, lub w wózku albo nosidełku. Prosimy jednak pamiętać, że na wielu wydarzeniach, szczególnie na koncertach, poziom hałasu może być wysoki, co może spowodować u dziecka dyskomfort lub nawet utratę słuchu.

Chciałbym otrzymać fakturę VAT lub imienną za zakupione bilety, co muszę zrobić?



Podczas zakupu możliwe jest zaznaczenie opcji samodzielnego wygenerowania faktury. Jeśli pominąłeś ten krok zapraszamy do kontaktu. Pamiętaj natomiast że fakturę możemy wystawić jedynie do 20 dnia miesiąca następującego po dacie wydarzenia. Po tym czasie nie będziemy mogli Ci pomóc

Czy mogę dokonać zwrotu zakupionych biletów?



Zwrot biletów możliwy jest jedynie w przypadku zmiany daty, miejscowości lub znaczącej zmiany godziny wydarzenia nie spowodowanej przez siłę wyższą. W innych wypadkach zwroty biletów nie są możliwe. Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy wynika z regulaminu bileterii oraz Organizatora (które muszą zostać zaakceptowane w momencie zakupu biletów) oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), art. 38 pkt 12 oraz 13.

Czy na wydarzenia obowiązują bilety imienne?



Na wydarzenia sprzedawane na portalu artbilet.pl nie obowiązują bilety imienne. Dane widoczne na bilecie są danymi osoby składającej zamówienie co ułatwia identyfikację danej transakcji. Nie ma to wpływu na wstęp na wydarzenie.
bottom of page